روش های خرید و راهنمای آهنگ پیشواز ایرانسل

روش خرید آهنگ پیشواز ایرانسل

1. سیستم پیامک (SMS):

شما می توانید از طریق ارسال پیامک، آهنگ پیشواز مورد نظرتان را سفارش دهید؛ برای این کار لازم است کد مربوط به آن را از خط ایرانسل خود به شماره 7575 ارسال نمایید. به یاد داشته باشید که با ارسال اولین پیامک به 7575، سرویس آهنگ پیشواز شما فعال خواهد شد.

همچنین شما می توانید با ارسال دستورهای زیر به شماره 7575 ، سرویس آهنگ پیشواز خود را تنظیم کنید:

2. سیستم کدهای دستوری:

برای سفارش آهنگ پیشواز از طریق کدهای دستوری، کافیست با شماره گیری کد #777* به منوی آهنگ پیشواز وارد شده، آهنگ پیشواز مورد نظرتان را سفارش دهید و یا سرویس آهنگ پیشواز خود را تنظیم کنید:

3. شبکه اینترنت (Web):

در این روش کافیست با وارد کردن «نام کاربر» و «رمز ورود» خود که با ثبت نام در سایت ویترین و یا ارسال یک پیامک بدون متن به 130 به دست می آید، به لینک مربوط به آهنگ پیشواز وارد شده، نمونه آهنگ های پیشواز موجود را گوش کرده و از میان صدها مورد، آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

4. تماس با 777:

شما همچنین می توانید برای شنیدن و انتخاب آهنگ های پیشواز، از خط ایرانسل خود با شماره 777 تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی، کد آهنگ های پیشواز مورد علاقه را وارد نموده و پس ازشنیدن، اقدام به انتخاب نمایید.

 

(برای ادامه راهنمایی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید)

حالت های پخش آهنگ پیشواز ایرانسل

برای آهنگ پیشواز هر شخص دو حالت پخش وجود دارد:

  1. حالت تک آهنگی
  2. در زمان اولین خرید، این حالت پخش به طور خودکار برای شما تنظیم می‌شود. در حالت پخش تک آهنگی، تنها یک آهنگ برای تمام تماس‌گیرندگان با شما، پخش می‌شود. آهنگ‌ها به ترتیب خرید در آلبوم شما ذخیره می‌شوند، ولی فقط اولین آهنگ آلبوم شما پخش می‌شود. دوره اعتبار هر آهنگ از تاریخ انقضای آهنگ قبلی محاسبه می‌شود و در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. همچنین به محض انقضای آهنگ اول، آهنگ بعدی جایگزین آن خواهد شد.

    به طور مثال اگر سه آهنگ متفاوت را که هر یک برای ۳۰ روز اعتبار دارند در تاریخ ۱۳۸۷/۶/۱۰ خریداری کنید، تاریخ انقضای آن‌ها به این ترتیب خواهد بود:

    نام آهنگ تاریخ انقضا
    "الف" ۱۳۸۷/۷/۹
    "ب" ۱۳۸۷/۸/۹
    "ج" ۱۳۸۷/۹/۹

    بنابراین آهنگ الف تا پایان روز ۱۳۸۷/۷/۹ به عنوان تنها آهنگ پیشواز شما پخش خواهد شد و پس از آن جای خود را به آهنگ "ب" خواهد دارد.

    توجه داشته باشید که در این مثال، آهنگ "الف" در شهریور‌ماه خریداری شده که یک ماه ۳۱ روزه است. بنابراین تاریخ انقضای آن به جای ۱۳۸۷/۷/۱۰، ۱۳۸۷/۷/۹ محاسبه می‌شود. و همین تاریخ انقضاء در مورد آهنگ "ب" نیز صادق است.

    اگر هریک از آهنگ‌ها را حذف کنید، آهنگ بعدی با مدت اعتبار خود به جای آن قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال اگر در روز ۱۳۸۷/۶/۲۰ آهنگ اول حذف شود، فهرست پخش به صورت زیر در خواهد آمد:

    نام آهنگ تاریخ انقضا
    "ب" ۱۳۸۷/۷/۱۹
    "ج" ۱۳۸۷/۸/۱۹

    لازم به ذکر است که در صورت حذف هر آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه آن به حساب شما موجود نیست.

    محدودیت‌ها


    • در حالت پخش تک آهنگی، امکان تنظیم آهنگ‌های متفات برای تماس‌گیرندگان متفاوت، امکان تنظیم زمان پخش و امکان تنظیم چند آهنگ برای پخش به صورت تصادفی وجود ندارد.
    • امکانات حالت تک آهنگی نسبت به حالت چند آهنگی محدودتر است و به طور پیش‌فرض برای تمام مشترکین تنظیم شده است. تغییر حالت نیز همواره رایگان است.


  3. حالت تک آهنگی
  4. در این حالت کلیه امکانات آهنگ پیشواز و انواع تنظیمات ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود برای اشخاص مختلف و زمان‌های مختلف یک یا چند آهنگ متفاوت تنظیم کنید.

تغییر حالت

برای تغییر حالت پخش خود می‌توانید از یکی از روش های زیر عمل کنید:


  1. از طریق پیام کوتاه: برای تغییر حالت از طریق پیام کوتاه، کافیست یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۰ ارسال کنید و یا عبارت TH را به ۷۵۷۵ بفرستید.
  2. کدهای دستوری (USSD): بریا انتخاب حالت تک آهنگی کد *777*1*1# و برای استفاده از حالت پخش چند آهنگی کد *777*1*2#را شماره گیری کنید.
  3. از طریق اینترنت: به لینک "آهنگ پیشواز" در vitrin.irancell.ir بروید و در منوی "آهنگ های من" ، گزینه‌های راهنما را بر اساس خواسته خود تعقیب کنید.


تعویض رایگان آهنگ پیشواز ایرانسل:


ایرانسل به مشترکین خود این امکان را می دهد که پس از خریداری هر آهنگ پیشواز در صورت تمایل به دفعات آن را با آهنگ هم‌قیمت دیگر تعویض کنند. این تعویض کاملا رایگان بوده و تنها میان آهنگ های پیشواز هم قیمت قابل انجام خواهد بود.

تعویض آهنگ به روش های زیر قابل انجام است:

  • پیام کوتاه
  • به عنوان مثال اگر آهنگی با کد ۱۰۰۱۰۰ هم اکنون در آلبوم شما موجود است و شما مایل به جایگزینی آن با آهنگ ۱۰۰۱۲۳ هستید عیارت "TV100100 100123" را به ۷۵۷۵ ارسال کنید. دقت کنید که بین TV100100 و 100123 یک فاصله وجود دارد.

  • کد دستوری USSD
  • کافیست کد *777*6*کد آهنگ موجود*کد آهنگ جایگزین# را از گوشی تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. به عنوان مثال اگر آهنگی با کد ۱۰۰۱۰۰ هم اکنون در آلبوم شما موجود است و شما مایل به جایگزینی آن با آهنگ ۱۰۰۱۲۳ هستید شماره *777*6*100100*100123# را از گوشی تلفن همراه خود شماره گیری کنید.

  • تلفن گویای 777
  • شما می توانید با شماره 777 تماس گرفته و با دنبال کردن منوهای آن آهنگ مورد نظر خود را انتخاب و تعویض نمایید

  • پورتال
  • به آلبوم آهنگ‌های پیشواز خود در منوی آهنگ‌های من رفته و روی گزینه جایگزینی در ردیف مربوط به آهنگ مورد نظر خود کلیک کنید و سپس آهنگ جایگزین مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید.


    ___________________________________________


    دریافت فهرست‌های کوتاه از طریق پیام کوتاه:

    شما می‌توانید همانطور که در جداول عملیات پایه ذکر شده، از فهرست ۱۰ آهنگ برتر، آهنگ‌های پیشنهادی و آهنگ های جدید موجود در پورتال آهنگ پیشواز مطلع شوید.

    مشاهده لیست آهنگ های داغ ارسال یک پیام بدون متن به ۷۵۷۵
    مشاهده آهنگ‌های پیشنهادی ارسال عبارت PI به ۷۵۷۵
    مشاهده جدیدترین آهنگ ‌ها ارسال عبارت J به ۷۵۷۵
    مشاهده ۱۰ آهنگ برتر ارسال عبارت DAH به ۷۵۷۵
    ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳


    __________________________________________


    فهرست‌های پخش:

    با تنظیم فهرست‌های پخش شما قادر خواهید بود از قابلیت‌های حالت پخش چند آهنگی استفاده نمایید؛ یعنی می‌توانید برای زمان‌های مختلف و تماس گیرندگان متفاوت، فهرست‌های متفاوتی تنظیم کنید که شامل یک آهنگ یا چند آهنگ باشند.

    توجه کنید که در صورت انتخاب چند آهنگ، پخش به صورت تصادفی خواهد بود. به این معنی که در هر تماس، یکی از آهنگ‌های فهرست تنظیم شده، توسط سیستم، انتخاب و پخش می‌شود.

    برای تنظیم هر فهرست پخش، سه مورد که عبارتند از "نوع فهرست پخش"،"تعداد آهنگ های پیشواز" و "زمان پخش" باید مشخص شود:

    1. نوع فهرست پخش: شما می‌توانید برای تماس گیرندگان متفاوت، آهنگ‌های پیشواز متفاوتی تنظیم کنید. برای هر فهرست پخش، یکی از گزینه های زیر قابل تنظیم است:


      • فهرست پخش خاص: با این نوع از تنظیم، می‌توانید در هر فهرست پخش برای یک شماره خاص، آهنگ پیشواز اختصاصی تنظیم کنید. به این ترتیب، وقتی از آن شماره با شما تماس بگیرند، فرد تماس گیرنده، آهنگ یا آهنگ‌های پیشوازی که برای او در نظر گرفته‌اید را می‌شنود.

      • فهرست پخش گروهی: فهرست پخشی که برای یک گروه از تماس گیرندگان تعریف می‌شود را فهرست پخش گروهی می‌نامند. زمانی‌که یکی از اعضای این گروه با شما تماس بگیرد، آهنگ یا آهنگ‌های پیشوازی را می‌شنود که برای آن گروه تنظیم کرده‌اید.

      • فهرست پخش پیش‌فرض: اگر هیچ فهرست پخشی برای هیچ یک از شماره‌های تماس گیرنده تنظیم ننمایید و یا اگر کسی با شما تماس بگیرد که برای شماره وی آهنگ خاصی تنظیم نکرده باشید، آهنگ یا آهنگ‌های تنظیم شده در این نوع از فهرست برای وی پخش خواهد شد.

    2. یک یا چند آهنگ پیشواز: در هر فهرست پخش یک یا چند آهنگ پیشواز متفاوت قابل تنظیم است. در صورت انتخاب چند آهنگ، یکی از آن‌ها به طور تصادفی برای تماس گیرنده پخش خواهد شد.

    3. زمان پخش: شما می‌توانید آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز را به نحوی تنظیم کنید که تنها در زمان‌های خاصی پخش شوند. برای تنظیم زمان پخش، سه انتخاب دارید: "همیشه"، " روزانه" و "هفتگی".


      • همیشه: با انتخاب این تنظیم، آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز انتخاب شده در فهرست پخش، هر روز و در تمامی ساعات برای تماس گیرندگان مورد نظر پخش می‌شود

      • روزانه: با انتخاب این تنظیم، آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز انتخاب شده در فهرست پخش، هر روز در ساعات خاصی برای تماس گیرندگان مورد نظر پخش می‌شود. مثلاً، اگر شما زمان 6:00-8:00 را برای یک فهرست پخش تنظیم کنید، هر روز، تماس‌گیرندگانی که در این فاصله زمانی با شما تماس می گیرند، آهنگ پیشواز تنظیم شده را می‌شنوند.

      • هفتگی: با این تنظیم، آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز فهرست پخش، تنها در روزهایی از هفته که شما تعیین کرده‌اید پخش می‌شود. به عنوان مثال، اگر شما روز شنبه تا چهارشنبه را انتخاب کنید، افراد تماس‌گیرنده از ابتدای روز شنبه تا پایان روز چهارشنبه، آهنگ پیشواز تنظیم شده را می‌شنوند.


    توجه:


    • در صورت تنظیم چند آهنگ، یکی از آهنگ‌ها به طور تصادفی پخش خواهد شد.

    • در حالت پخش چند آهنگی، در صورتی که در فهرست پیش فرض ، برای افراد مختلف آهنگ‌های متفاوتی تنظیم نکنید، همه تماس‌گیرندگان، "بوق...بوق" معمولی شبکه را می شنوند.

    __________________________________________


    غیر فعالسازی موقت/فعالسازی مجدد

    در صورتی که برای مدتی مایل به استفاده از سرویس نباشید شما می‌توانید سرویس آهنگ پیشواز را به طور موقت غیر فعال کنید.

    برای غیر فعال‌سازی موقت می تواند به سه روش زیر اقدام کنید:

    1. از طریق پیام کوتاه: برای غیر‌فعال‌سازی موقت عبارت "GHFA" و برای فعال سازی مجدد عبارت "FA" را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

    2. کدهای دستوری (USSD): برای غیر فعال‌سازی موقت، از خط ایرانسل خود #2*8*777* و برای فعال‌سازی مجدد #1*8*777* را شماره‌گیری کنید.

    3. از طریق اینترنت: به لینک "آهنگ پیشواز" در vitrin.irancell.ir بروید و در منوی "آهنگ های من" ، از میان گزینه‌های "غیر فعالسازی موقت/فعالسازی مجدد" ، گزینه "غیر فعال سازی" را انتخاب کنید.


    توجه:


    • در صورت غیر فعالسازی موقت، تاریخ انقضای آهنگ‌های موجود در آلبوم شما تغییری نخواهد کرد و علیرغم پخش نشدن آهنگ‌ها، هر آهنگ بدون توجه به غیر فعال بودن سرویس، مانند قبل در تاریخ انقضای خود از آلبوم شما حذف خواهد شد.

    • در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات از تمام روش‌ها (پیام‌کوتام، اینترنت و ...) ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود، این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.


    __________________________________________


    دسترسی به سرویس آهنگ پیشواز از طریق پیام کوتاه:

    برای انجام عملیات (انتخاب، سفارش ، خرید یا حذف و ... آهنگ پیشواز) از طریق پیام کوتاه ۲ راه وجود دارد:

    1. ارسال یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل به یک شماره مخصوص آن عملیات
    2. شما می‌توانید برای اجرای برخی از عملیات‌ یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به یک شماره مشخص شده بفرستید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد. فهرست این شماره‌ها عبارتند از:

      عملیات شماره
      تغییر حالت پخش از تک آهنگی به چنگ آهنگی و بلعکس ۷۵۷۰
      مشاهده آلبوم آهنگ های پیشواز موجود در پورتال آهنگ پیشواز ۷۵۷۱
      مشاهده فهرست پخش پیش‌فرض ۷۵۷۲
      مشاهده ۱۰ آهنگ برتر ۷۵۷۳
      راهنمایی ۷۵۷۴
      خرید کدآهنگ+۷۷
      حذف کدآهنگ+۷۱۰۰

      به عنوان مثال برای خرید آهنگ شماره ۱۰۰۱۰۱ یک پیام بدون متن از خط ایرانسل خود به ۷۷۱۰۰۱۰۱ و برای حذف آن یک پیام بدون متن به ۷۱۰۰۱۰۰۱۰۱ بفرستید. همچنین برای تغیر حالت پخش یک پیام بدون متن از خط ایرانسل خود به ۷۵۷۰ بفرستید تا نتیجه درخواست شما مبنی بر تغییر حالت پخش در یک پیام کوتاه برایتان ارسال شود.


    3. ارسال دستور از خط ایرانسل به ۷۵۷۵
    4. شما همچنین می‌توانید دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. در این حالت نیز نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

      عملیات شکل دستور مثال حالت پخش
      خرید آهنگ کدآهنگ 100100
      حذف آهنگ خریداری شده کدآهنگHZ HZ100100
      انصراف از خدمات آهنگ پیشواز* ENS ENS
      غیرفعال‌سازی موقت GHFA GHFA
      فعال‌سازی (در صورت غیرفعال بودن) FA FA
      جستجو بر اساس کد آهنگ کدمورد نظرJK JK100123
      مشاهده جدیدترین آهنگ ‌ها J J
      مشاهده آلبوم ** A A
      مشاهده ۱۰ آهنگ برتر dah dah
      جایگزینی رایگان آهنگ (در دوره مجاز پس از خرید) کدآهنگ موجود کدآهنگ جایگزینTV TV100100 100123 ویژه چند آهنگی
      راهنمایی R R
      تغییر حالت پخش*** TH TH
      تمدید آهنگ (خرید مجدد) **** کدآهنگT T100100 ویژه چند آهنگی
      تنظیم آهنگ برای تماس گیرنده خاص***** کدآهنگ شماره تماس گیرندهTZ TZ100100 989351234567 ویژه چند آهنگی
      حذف تمامی تنظیمات یک تماس گیرنده خاص شماره تماس گیرنده HB HB 989351234567 ویژه چند آهنگی
      شماره تماس گیرنده کدآهنگ HB HB 989351234567 100100 ویژه چند آهنگی
      حذف تمامی تنظیمات مربوط به یک آهنگ خاص کدآهنگ HT HT 100100 ویژه چند آهنگی
      مشاهده آهنگ‌های پیشنهادی PI PI
      مشاهده فهرست پخش پیش‌فرض L L ویژه چند آهنگی
      فقط خریداری، بدون تنظیم برای فهرست پخش پیش فرض کد آهنگFKH FKH 100100 ویژه چند آهنگی
      اضافه کردن آهنگ از آلبوم به فهرست پیش‌فرض کد آهنگP P100100 ویژه چند آهنگی

      *بر اساس این دستور مشترک می تواند سرویس را به طور موقت غیر فعال کند.

      **منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده مشترک است که دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.

      *** حالت های پخش آهنگ پیشواز عبارتند از حالت پخش تک آهنگی و چند آهنگی. برای توضیحات بیشتر به بخش "حالت های پخش آهنگ پیشواز" در همین راهنما مراجعه کنید.

      **** با این دستور شما می‌توانید آهنگی را که در همان زمان به عنوان آهنگ پیشواز شما است ، برای دوره جدید خرید مجدد کنید.

      ***** با این دستور شما می‌توانید مثلا یکی از آهنگ های آلبوم خود را برای یک تماس گیرنده خاص تنظیم کنید.

    __________________________________________


    دسترسی به سرویس آهنگ پیشواز از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD):

    شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.


    عملیات کد دستوری
    انتخاب حالت پخش تک آهنگی # 1 * 1 * 777 *
    انتخاب حالت پخش چند آهنگی # 2 * 1 * 777 *
    مشاهده آلبوم # 2 * 777 *
    مشاهده فهرست پخش پیش‌فرض # 3 * 777 *
    خرید # کد آهنگ * 4 * 777 *
    حذف # کد آهنگ * 5 * 777 *
    جایگزینی # کد آهنگ جایگزین * کد آهنگ موجود * 6 * 777 *
    جستجو # کد آهنگ * 7 * 777 *
    غیر‌فعال سازی موقت # 2 * 8 * 777 *
    فعال سازی مجدد # * 1 * 8 * 777 *


    __________________________________________


    نظرات 118 + ارسال نظر
    شکیبا 11 - آبان‌ماه - 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

    سلام

    اگه میشه اموزش و یاد اس ام اس های بدون شماره رو هم اموزش بدین

    شاد یاشید

    amir ali 30 - آذر‌ماه - 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

    salam man kode ahang pishvazamofaramosh kardam alan mikham ahangamo avaz konam chekar baya d bokonam
    lotfan be emailam pasokh bediid mamnon

    عاطفه 29 - دی‌ماه - 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

    خیلی خوب بود عزیزمم ممنونم

    آزاده 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.azadeh32.blogfa.com

    سلام خسته نباشید اطلاعاتتون عالی وکافی است ممنون

    نسرین 16 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

    حمید عسگری

    صدف 16 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:48 ب.ظ

    اهتگ پیش... های سعید کرمانی و ساسی مانکن و بزارین ممنون میشم

    17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

    [:S018:]

    حمید 20 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

    شادمهر فقط

    عذرا علیزاده 27 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

    کارمونو راحت کردین

    مینا 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.minagold.blogfa.com

    سلام دوستان وب خوبی دارین ممنون از خدماتتون من شمارو لینکیدم اگه امکانش هست شما هم منو بلینکید ممنون میشم

    حامد 3 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

    فقط امین رستمی

    مریم 7 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.setarehbarun.blogfa.com

    دستتون درد نکنه واقعا عالی و مفید بود به اون جدول راهنمایی ک گذاشتید خیلی احتیاج داشتم

    پارسا 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://gelyol.persianblog.ir

    دستتون درد نکنه

    mahsa 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

    aliabdolmalki

    سعید 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

    دمتون گرم این همه هزینه میکنید از امین فیاض فیاض هم آهنگ پیشواز بذارید

    Heniiiia 14 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.miss-np.blogfa.com

    salam man kodo ke mizanam mige ahang pishvaze shoma faal nis r ra vared konid

    سلام دوست عزیز

    برای خرید آهنگ پیشواز اینگونه عمل کنید
    #کد آهنگ*4*777*

    با تشکر.

    بریناز 26 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

    سلام
    خیلی عالی بود.تشکر

    الی 2 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.pishvaz-music.blogsky.com

    فقططططططططططططط علی عبدالمالکی جووووووووووووووووونم

    هستی 4 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

    کد آهنگ مجید خراطها رو میخوام

    رحمان 6 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

    عالی متشکر

    سهیلا 15 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

    من که اخر سرم نتزنستم کد اهنگ تمنای رضاصادقیو داشته باشم ولی در کل ممنون

    سپیده 15 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

    عالی بود

    sanaz 21 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

    az ahang haye pishvaz shoma mamnonam agar momken ast ahang haye rap dar fehrest ahang shoma bashad

    mina 21 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

    کد اهنگ پیشواز هم علی عبدالمالکی هم مجید خراطهارامیخواهم

    mina 21 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

    تلما 23 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

    مرسی از سایت خوبتون.خیلی بهم کمک کرد.بازم مرسی...

    asal 19 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

    khoooooofffffffffff bud

    mohammad 23 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

    dameton garm kheili bahal bood

    سارا 17 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

    سلام مرسی عالی بود اگه میشه کد مرتضی پاشاهی و علی عبدالمالکی رو هم بذارید

    حبیب 20 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

    سلام لطفا کد اهنگهای مجید خراته ها رو الان واسم رو همین سایت بفرستید

    behrad 24 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

    khob bod mer30

    افشین 30 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

    فاطمه نایب زاده 21 - دی‌ماه - 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

    آهنگای مذهبی چرا نمیذارین

    ویکتوریا 11 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://parisa-7218@yahoo.com

    خیلی خوبه ولی تو رو خدا کدهای مجید خراطها هم بذارین

    جواد 7 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

    khiliiiiiiiiiiii khobe mitoni behtaresham koni

    شیدا 16 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

    خیلی عالی بود. ممنون

    nika 25 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

    ey baba hame hastan joz fereidun asraie

    محمد 28 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

    باتشکر اگر امکان دارد از اهنگ پیشوازهای مذهبی هم طبق مناسبات استفاده نمایید

    الناز 29 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

    اهنگ پیشوازسعیدکرمانی رومیخوااااااااااااااااااااااااااااام

    مهدی۴۲۵۵ 30 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

    خیلیییییییییییی مضخرف بود

    بهروز 3 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

    مرسی ازهمه بهترو اسانتر

    roya 14 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

    ahang pishvaz jadid bezarid mrci

    farzaneh 19 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

    خیلی بده

    javad 19 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

    ziyad jaleb nabud

    amir silver 5 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

    kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili kheili MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    کسری 20 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:50 ق.ظ

    بدک نبود

    شاهزاده 20 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:30 ب.ظ


    TNX,khob bood

    حامد 26 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:52 ق.ظ

    خیلی خوب بود برلدر فقط اگر میشئد کد آهنگ سخنرانی مقام معظم رهبری را نیز بگذارید د یا علی

    شهرزاد 31 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

    مجیدخراطها

    بی بی 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد